Stránka 1 z 1

Josefa Zezulka

Napsal: 21 lis 2013, 16:26
od DAn
Čistě náhodou jsem narazil na materiály českého biotronika Josefa Zezulky.
Vedle biotroniky a léčitelství se zabýval i duchovní oblastí:

http://www.dub.cz/cs/josef-zezulka-byti ... -kniha.php
a nebo audio:
http://www.uloz.to/xMWjYs2/josef-zezulka-kniha-byti-rar

Dlě me by si zasloužil přímo vlákno ve zdrojích autorit. Do té knihy jsem koukal a přijde mi moc zajímavá. Je tam popsáno hodně věcí, které jsou Bráně (jako akášský princip, karma, živly a další..). Jen zde autor používá svoje pojmy, které na začátku díla specifikuje...

Re: Josefa Zezulka

Napsal: 25 lis 2013, 11:21
od marvin
ahoj,
existuje nějaká jeho kniha (idealně Kniha Bytí) v elektronické podobě? našel jsem na uloz.to pouze audionahrávky (ze čtení)

Re: Josefa Zezulka

Napsal: 27 lis 2013, 12:11
od Andrea
Mám tu knihu doma, můžu naskenovat, ale nebylo by to hned.
... Tak skenovat ji nemusím, on-line je tady: http://www.dub.cz/kniha.php?lang=CZ&strana=-2

Re: Josefa Zezulka

Napsal: 30 črc 2021, 11:05
od Cagliostro


Dokument Utajovaný léčitel Josef Zezulka.

Re: Josefa Zezulka

Napsal: 12 bře 2022, 11:48
od Cagliostro
https://www.youtube.com/watch?v=F87c_kGeAO0




Ukázka z Přednášky Zezulky Vědění a víra.

Re: Josefa Zezulka

Napsal: 28 bře 2022, 14:13
od Helena
Andrea píše:Mám tu knihu doma, můžu naskenovat, ale nebylo by to hned.
... Tak skenovat ji nemusím, on-line je tady: http://www.dub.cz/kniha.php?lang=CZ&strana=-2


Tak jsem tu knihu přečetla, a považuji ji za perfektní a některé věci, i když se o nich mluví i jinde, jsou jinak podané a zformulované, že dávají smysl a jsou pochopitelné.

Jen drobná oprava: V podkapitole Cesta bytosti si autor popletl židovství s egyptským náboženstvím a uvedl, že židovství vzniklo před 6000 lety a eg. náboženství před 4000. Je tomu přesně naopak a i symboly Býka a Berana tomu odpovídají. Egyptské náboženství vzniklo v deltě Nilu už ve 4. tis. př. n. l., symbol Býka, zatímco praotec židů Abrahám žil kolem roku 1800 př. n. l., symbol Beran (např. na Pesach). Chyba se může stát, škoda, že autor přidal i antisemitskou poznámku, zřejmě dobový vliv.

Snad nejsou podobné chyby i v jiných kapitolách, kde to nedovedu odhalit. S výše uvedenou výhradou považuji knihu za velmi užitečnou.