Stránka 1 z 2

Neshody v textu

Napsal: 25 bře 2013, 20:16
od Liboa
str. 37 prvni odstavec:
V astralni urovni se zrejme jevi emanace vecneho, coz nema pocatku ani konce a je proto bez casu a prostoru.
str. 40 predposledni odstavec:
Astrální uroven, sfera pomijejiciho nebo promenitelneho ducha, je vazana na prostor a mentalni uroven je bez casu a prostoru.

Unika mi tady neco? Diky predem!

Re: Neshody v textu

Napsal: 26 bře 2013, 00:41
od FTX
Liboa píše:str. 37 prvni odstavec:
V astralni urovni se zrejme jevi emanace vecneho, coz nema pocatku ani konce a je proto bez casu a prostoru.

Možná tady zdůrazňoval projev Akáši v astrálu. Takových nekonzistencí je tam více. Nějak se s tím musíš poprat.

On takový astrál na pohled vypadá úplně stejně jako svět, který máš kolem sebe teď a tady. S jednou takovou drobnou vyjímkou, že se můžeš okamžitě přesunout kamkoliv. Ale zase jsi na jednom jediném místě v prostoru.
Arion pod neexistencí prostoru rozumí možnost přemístění v nekonečně krátkém čase.

Také někdo napsal, že prostor a čas ubývá spojitě.

Kdyby to někdo přesněji popsal, tak by vzniklo mnoho sporných a pro teoretika těžko spojitelných informací.


Třeba otázka, co to je les?
Pro člověka, který nikdy v lese nebyl by se to špatně popisovalo.

Re: Neshody v textu

Napsal: 26 bře 2013, 08:24
od marvin
byla by to možná taky otázka na originál německý. jak se to tam označuje. taky ono - pokud začneš praktikovat, tak ti některé teoretické nesrovnalosti odpadnou, protože si je vžiješ a zažiješ

Re: Neshody v textu

Napsal: 26 bře 2013, 13:27
od FTX
Tohle si přečti: viewtopic.php?f=20&t=726
Popisuje to od Firzena jeden možný projev astrálu.

Re: Neshody v textu

Napsal: 28 bře 2013, 22:24
od Arex
V němčině je to samé, co stojí v české verzi:

Man sieht deshalb in der Astralebene die Emanation des Ewigen, die weder Anfang noch Ende hat, also zeit - und raumlos ist.
V astralni urovni se zrejme jevi emanace vecneho, coz nema pocatku ani konce a je proto bez casu a prostoru.


Die Astral-Ebene, die Sphäre des vergänglichen oder umwandelbaren Geistes, ist an den Raum gebunden, und die Mentalsphäre ist raum - und zeitlos.
Astrální uroven, sfera pomijejiciho nebo promenitelneho ducha, je vazana na prostor a mentalni uroven je bez casu a prostoru.


Třeba se to nevylučuje. První citát prostě říká, že v astrální úrovni se zřetelně projevuje emanace "věčného", kteréžto "věčné" je bez času a prostoru, zatímco astrální úroveň nikoli. "Věčné" je tedy nadřazeno astrální úrovni, se kterou není totožné, pouze do ní prozařuje. - Přesně, jak píše FTX, pan Bardon tu popisuje projev akáši v astrálu.

Re: Neshody v textu

Napsal: 28 bře 2013, 23:52
od Liboa
Diky za postrehy, ale str. 77 (dole) rika zase trochu neco jineho:
Prace v akasickem principu je bez casu a prostoru.
V astralni urovni operujeme casem.
V astralni prostorem.
Na hmotne urovni casem a prostorem zaroven.

Nicmene opravdu na tom stejne moc nezalezi, je treba si to predevsim praxi osvojit. Vase ''Ja'' Vam to jiste rada vysvetli:)

Re: Neshody v textu

Napsal: 29 bře 2013, 10:10
od Havran
Ahojte no právě tohle mě mate:
Liboa píše:Prace v akasickem principu je bez casu a prostoru.
V astralni urovni operujeme casem.
V astralni prostorem.
Na hmotne urovni casem a prostorem zaroven.


Spíš by mi přišlo správnější
Akáša - bez prostoru a času
Mentální sféra - prostor
Astrální sféra - prostor a čas
Hrubohmotná sféra - hmota

No ale až tam budu tak to prozkoumám, tohle je jen výsledek mých myšlenkových procesů.

Ahoj Havran

Re: Neshody v textu

Napsal: 06 črc 2013, 12:09
od Milda
Aby mohl takovy superorganismus tak dlouho existovat, musi byt nesmrtelny a inteligentne organizovany.
Tezko lze tedy pripustit nelogicnosti, nesystemove vyjimky a nebo dokonce protimluv.
Divejme se na vse systemove a logicky a zapojme intuici pro spravne hodnoceni.
Proto mame obe hemisfery, abychom ziskali vyvazeny vysledek.

Neni vsechno zlato, co se trpyti.

Re: Neshody v textu

Napsal: 08 říj 2013, 11:41
od beo
"Přeneste své vědomí přímo do středu svého těla, který se nachází v pupečním důlku, což je tak zvaný plexus-solaris." (str. 65, Prostorová magie, 5. stupeň) - solar se přece nachází jinde. Nemyslí třeba zemský střed, ten je ale mírně pod pupkem. Nebo tzv "corestar"?

Re: Neshody v textu

Napsal: 08 říj 2013, 13:27
od zebyja
beo píše:"Přeneste své vědomí přímo do středu svého těla, který se nachází v pupečním důlku, což je tak zvaný plexus-solaris." (str. 65, Prostorová magie, 5. stupeň) - solar se přece nachází jinde. Nemyslí třeba zemský střed, ten je ale mírně pod pupkem. Nebo tzv "corestar"?

Už se to tu myslím řešilo.. Ty čakry se mohou trochu hýbat.. Jinými slovy, každý je má trochu jinde.. například indové mají třetí čakru i o několik centimetrů níž (nebo víš? Teď nevím)..

Re: Neshody v textu

Napsal: 08 říj 2013, 14:26
od beo
zebyja píše:
beo píše:"Přeneste své vědomí přímo do středu svého těla, který se nachází v pupečním důlku, což je tak zvaný plexus-solaris." (str. 65, Prostorová magie, 5. stupeň) - solar se přece nachází jinde. Nemyslí třeba zemský střed, ten je ale mírně pod pupkem. Nebo tzv "corestar"?

Už se to tu myslím řešilo.. Ty čakry se mohou trochu hýbat.. Jinými slovy, každý je má trochu jinde.. například indové mají třetí čakru i o několik centimetrů níž (nebo víš? Teď nevím)..


To není ten problém, o posunech čaker vím - sám to zažívám, nemám ale pocit, že toto je ten případ - rozhodně jsem nezažil nikoho kdo by měl třetí čakru v oblasti mezi pupkem a páteří. Mám takové tušení, že se vůbec nejedná o čakry.(už jen když zkouším různě přesouvat vědomí mezi hara, pupkem a solarem)

Re: Neshody v textu

Napsal: 08 říj 2013, 20:23
od Arex
beo píše:"Přeneste své vědomí přímo do středu svého těla, který se nachází v pupečním důlku, což je tak zvaný plexus-solaris." (str. 65, Prostorová magie, 5. stupeň) - solar se přece nachází jinde. Nemyslí třeba zemský střed, ten je ale mírně pod pupkem. Nebo tzv "corestar"?


Beo: Spousta starších autorů z praktického hlediska ztotožňuje solar s pupečním důlkem, nebo tvrdí, že je možné použít oba dva body jako rovnocenné. Podívej se třeba do Lasenicovy Knihy prací.

"...koncentrace elementárního pocitu do jednoho ložiska v těle tzv. ”životní ložisko” (plexus solaris, umbilicus)."

"...když je představa nejintenzivnější, zkoncentrujeme ji do jednoho bodu v těle (solární plexus nebo krajina umbilikální)."

Tu pasáž, na kterou odkazuješ, je prostě zapotřebí chápat volněji.

Re: Neshody v textu

Napsal: 09 říj 2013, 00:22
od beo
Arex: Moc díky za osvětlení!

Re: Neshody v textu

Napsal: 09 říj 2013, 10:01
od Milda
Existuje vice cakernich systemu a vsechny funguji.
V Kvetu Zivota od Melchischedeka je rozbor caker v navaznosti na hudbu a barvy.
Energetickych drah a uzlu mame v tele bezpocet a dokonce i kolem tela.
Vse je propojene a holograficky provazane.

Re: Neshody v textu

Napsal: 09 říj 2013, 17:17
od Charon
Funguje ti vse co si dokazes predstavit a proto co je pro tebe nepredstavitelne to je pro tebe nedosazitelne. Cakra vypada jako energericky vír, ale pri podrobnejsim pozorovani zjistis ze ne kazdy vír je cakrou, ale pouze interakci ostatnich caker. Lidska krev je akumulator zivotni sily - energie a i samotny obeh krve v tele zpusobuje pohyb energie v aure cloveka, dale ma velky vliv na víreni energie samozrejme dychani, pri kterem probiha energeticka vymena s okolnim prostredim. Pokud se chces venovat vyzkumu caker, ponor se do stredu cakry, najdi misto odkud to víreni vznika a dovede te to do oblasti ducha, tady muzes analyzovat "program" ktery tam operuje a pokud budes chtit, muzes ho treba i zkopirovat, modifikovat a klidne si tak vytvorit i cakru novou na stejnych principech.

Jinak abych moc neobihal od tematu, pokud hledas svuj hloubkovy bod v V. stupni potrebujes jasne zadani co mas hledat a to neni misto kde se nachazi, ale zadani je takove, ze hledas stred sveho tela. Doufam ze jsem aspon trochu pomohl :-)