Světy elementárních bytostí v obrazech.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Světy elementárních bytostí v obrazech.
K zahájení tohoto tématu mě popostrčil Pete, který píše: "I když si tyto příspěvky o undinách / salamandrech užívám, tak bych toto téma uzavřel a vytvořil bych nové. (Zaměřené na elementární bytosti, jejich fotky a komunikace s nimi) ......"
Pokusím se tedy podělit o své zkušenosti s přivoláním a komunikací s živlovými bytostmi. I když je vlastní zkušenost nepřenositelná, není nesdělitelná a může být pro někoho motivací a inspirací.
Několik slov úvodem:
Živlové bytosti mají tělo a ducha, postrádají tělo astrální (což potvrzuje i FB) a mohou být fotografovány. Proto je jejich přivolání jednodušší a bezpečnější na úrovni mentální (pláni ducha) než na úrovni astrální (pláni duše). Oproti našim předchůdcům, kteří tyto světy a jejich bytosti mistrovsky popsali, máme my nespornou výhodu současných technologií, zejména té digitální (diapozitiv byl sice "boží obraz", ale digitální fotografie jej stejně "převálcovaly" :-).
Osobně ve sdílení svých zkušeností s elementárními světy dávám přednost komunikaci obrazem před popisem slovy. Činím tak na základě pravdy, že teprve za slovy můžeme najít myšlenky a teprve za myšlenkami (jejich zastavením v mysli) se objeví obrazy a teprve za obrazy můžeme vstoupit do neviditelných světů. Zjednodušeně nazývám tento mentální proces meditací, protože krom jiného také skutečně meditací je :-). Avšak prostřednictvím vkládaných obrazů mohu tyto světy a bytosti v nich přiblížit pouze "mentalistům" (lidem schopným naladit se na ně duchem), nikoliv však "rozumářům" (lidem, kteří o nich pouze přemýšlí).
Jak funguje ten či onen živlový svět, se pokusím osvětlit v několika kapitolách vložením snímků a pod nimi připsaným stručným komentářem. Pokud někdo připojí svůj komentář z vlastní zkušenosti, budu jen potěšen, neboť jak říkají dávní mudrci: "Poznání jednoho člověka je omezené, ale poznání mnoha lidí je nekonečné". I proto (ale ne jenom proto) je toto fórum tak rozsáhlé a úspěšné.
Živel
Vodní bytosti se nám podobají, ale ne všechny. Jejich vzezření je velmi variabilní, většina se podobá spíše našim zvířatům. Zevrubně jsem to zobrazil v tématu Undina Salilae. Zde se pokusím ukázat jejich detaily v následujících kapitolách:
1. Tělo undin (prsty, oči, nos a nozdry, rty, zuby a jazyk)
2. Emoční výrazy (zvědavost, úsměv, obavy - strach)
3. Sociální projevy (hierarchie, partnerství, mateřství)
Tělo Undin
Pro začátek předávám účastníkům fóra pozdrav od vodní bytosti jménem Emi.
Undiny mají pět prstů, palec není v opozici k ostatním prstům, "končetina" není chápavá a v jejich prostředí ji mohou protáhnout do značné vzdálenosti.
Pokusím se tedy podělit o své zkušenosti s přivoláním a komunikací s živlovými bytostmi. I když je vlastní zkušenost nepřenositelná, není nesdělitelná a může být pro někoho motivací a inspirací.
Několik slov úvodem:
Živlové bytosti mají tělo a ducha, postrádají tělo astrální (což potvrzuje i FB) a mohou být fotografovány. Proto je jejich přivolání jednodušší a bezpečnější na úrovni mentální (pláni ducha) než na úrovni astrální (pláni duše). Oproti našim předchůdcům, kteří tyto světy a jejich bytosti mistrovsky popsali, máme my nespornou výhodu současných technologií, zejména té digitální (diapozitiv byl sice "boží obraz", ale digitální fotografie jej stejně "převálcovaly" :-).
Osobně ve sdílení svých zkušeností s elementárními světy dávám přednost komunikaci obrazem před popisem slovy. Činím tak na základě pravdy, že teprve za slovy můžeme najít myšlenky a teprve za myšlenkami (jejich zastavením v mysli) se objeví obrazy a teprve za obrazy můžeme vstoupit do neviditelných světů. Zjednodušeně nazývám tento mentální proces meditací, protože krom jiného také skutečně meditací je :-). Avšak prostřednictvím vkládaných obrazů mohu tyto světy a bytosti v nich přiblížit pouze "mentalistům" (lidem schopným naladit se na ně duchem), nikoliv však "rozumářům" (lidem, kteří o nich pouze přemýšlí).
Jak funguje ten či onen živlový svět, se pokusím osvětlit v několika kapitolách vložením snímků a pod nimi připsaným stručným komentářem. Pokud někdo připojí svůj komentář z vlastní zkušenosti, budu jen potěšen, neboť jak říkají dávní mudrci: "Poznání jednoho člověka je omezené, ale poznání mnoha lidí je nekonečné". I proto (ale ne jenom proto) je toto fórum tak rozsáhlé a úspěšné.
Živel
Vodní bytosti se nám podobají, ale ne všechny. Jejich vzezření je velmi variabilní, většina se podobá spíše našim zvířatům. Zevrubně jsem to zobrazil v tématu Undina Salilae. Zde se pokusím ukázat jejich detaily v následujících kapitolách:
1. Tělo undin (prsty, oči, nos a nozdry, rty, zuby a jazyk)
2. Emoční výrazy (zvědavost, úsměv, obavy - strach)
3. Sociální projevy (hierarchie, partnerství, mateřství)
Tělo Undin
Pro začátek předávám účastníkům fóra pozdrav od vodní bytosti jménem Emi.
Undiny mají pět prstů, palec není v opozici k ostatním prstům, "končetina" není chápavá a v jejich prostředí ji mohou protáhnout do značné vzdálenosti.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Oči vodních bytostí:
Undiny mají dvě oči s kruhovými zornicemi (ti podobní lidem)
Nebo mají oči s podélnými štěrbinovými zornicemi, jako mají například kočky (možná to souvisí s jejich stupněm vývoje nebo s jejich hierarchií??).
Oči mají pohyblivá víčka, podobně jako u ještěrů. Víčko uzavírá oko ze spodu nahoru.
Undiny mají dvě oči s kruhovými zornicemi (ti podobní lidem)
Nebo mají oči s podélnými štěrbinovými zornicemi, jako mají například kočky (možná to souvisí s jejich stupněm vývoje nebo s jejich hierarchií??).
Oči mají pohyblivá víčka, podobně jako u ještěrů. Víčko uzavírá oko ze spodu nahoru.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Nos - nozdry a rty vodních bytostí.
U undin podobných lidem:
U undin zvířecího typu je nos protažen až těsně nad rty . . .
. . . a zakončen nozdrami.
Spodní ret (a někdy i horní) bývá často příčně rozdělen.
U undin podobných lidem:
U undin zvířecího typu je nos protažen až těsně nad rty . . .
. . . a zakončen nozdrami.
Spodní ret (a někdy i horní) bývá často příčně rozdělen.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Zuby a jazyk vodních bytostí.
Zejména samci rádi a často vyplazují jazyk a ukazují zuby. Je to jakýsi projev agrese na obranu své družky a předvádění síly ostatním.
Zdá se, že jazyk a zuby jim slouží také jako nástroje k usměrňování proudu vody. Ten ze sebe umějí vychrlit.
Poznámky ke kapitole 1.Tělo undin:
- těla vodních bytostí se vzájemně prolínají, téměř vždy je jich několik propojených, proto je velmi obtížné zachytit na snímek jednu samostatně;
- obličej má často v obraze i rysy tváří dalších undin (jak bude vidět v kapitole 3. Sociální projevy);
- undiny dokáží neuvěřitelně rychle měnit velikost svých těl, (jsou mnohem mnohem rychlejší než salamandři);
- hlavy dokáží undiny snadno vynořit z vody (jsou zvědavé), neplatí to však pro celé jejich tělo.
Zejména samci rádi a často vyplazují jazyk a ukazují zuby. Je to jakýsi projev agrese na obranu své družky a předvádění síly ostatním.
Zdá se, že jazyk a zuby jim slouží také jako nástroje k usměrňování proudu vody. Ten ze sebe umějí vychrlit.
Poznámky ke kapitole 1.Tělo undin:
- těla vodních bytostí se vzájemně prolínají, téměř vždy je jich několik propojených, proto je velmi obtížné zachytit na snímek jednu samostatně;
- obličej má často v obraze i rysy tváří dalších undin (jak bude vidět v kapitole 3. Sociální projevy);
- undiny dokáží neuvěřitelně rychle měnit velikost svých těl, (jsou mnohem mnohem rychlejší než salamandři);
- hlavy dokáží undiny snadno vynořit z vody (jsou zvědavé), neplatí to však pro celé jejich tělo.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- gooolem
- mě už nikdo nezastaví
- Příspěvky: 400
- Registrován: 04 říj 2010, 11:05
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 280×
- Obdrženo poděkování: 443×
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Jiste to bude zajimave vlakno :-)
Hlavu nesu v oblacích, však nohy z tuhé hlíny uplácané mám.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
2. Emoční výrazy.
Zvědavost i nedůvěra.
Úsměvy bez komentáře.
Obavy i strach.
Zvědavost i nedůvěra.
Úsměvy bez komentáře.
Obavy i strach.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
4. Sociální projevy (Hierarchie).
Zdá se, že svět vodních bytostí je uspořádán obdobně jako svět náš.Také máme svět lidský a svět zvířat :-).
Stařešinové u undin podobných lidem:
Zralí jedinci vbuzující respekt:
Mladší jedinci v plné síle:
Robustní nadřazení samci zvířecího typu:
Mladší draví draci:
Ženské bytosti zde nevkládám, bude o nich řeč v části partnerství.
Zdá se, že svět vodních bytostí je uspořádán obdobně jako svět náš.Také máme svět lidský a svět zvířat :-).
Stařešinové u undin podobných lidem:
Zralí jedinci vbuzující respekt:
Mladší jedinci v plné síle:
Robustní nadřazení samci zvířecího typu:
Mladší draví draci:
Ženské bytosti zde nevkládám, bude o nich řeč v části partnerství.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
4. Sociální projevy (Partnerství).
Partneři lidského typu:
Partneři zvířecího typu:
Partnerky obou typů jsou protějškům nesmírně oddané a vždy se skrývají v jejich těsné blízkosti. Minimalizují své tělo a zřejmě díky síle samců tak lépe zvládají prudký proud a překážky.
Partneři lidského typu:
Partneři zvířecího typu:
Partnerky obou typů jsou protějškům nesmírně oddané a vždy se skrývají v jejich těsné blízkosti. Minimalizují své tělo a zřejmě díky síle samců tak lépe zvládají prudký proud a překážky.
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
3. Sociální projevy (Mateřství).
Těla undin jsou spolu propojená a vzájemně se prolínají:
Proto je pravděpodobné, že jejich mateřství neprobíhá stejně jako v našem světě. Přesto i zde je patrná individuální péče o malé undiny:
Zdá se, že všichni pečují o všechny. Například i tito samci:
Poznámka k vloženým snímkům:
- snímky jsem pořídil běžným fotoaparátem s vysokým rozlišením, žádný nebyl počítačově upravován kromě oříznutí a velikosti, aby mohl být zde vložen.
Poznámky k vodě:
- "voda živá" a "voda mrtvá" nepatří jen do pohádek a písní, v čisté přírodní vodě jsou undiny přítomny svým duchem, "mrtvou vodu" jejich duch opustil;
- za zmínku stojí připomenout snímky Masaru Emoto:
"Není hydrolog ani profesionální fotograf. Přesto jeho fotografie vodních krystalů, nad kterými se tají dech, oblétly celý svět. Emoto věří, že voda je schopna příjmat a nést informace"
(citace: žijeme naplno.cz).
Těla undin jsou spolu propojená a vzájemně se prolínají:
Proto je pravděpodobné, že jejich mateřství neprobíhá stejně jako v našem světě. Přesto i zde je patrná individuální péče o malé undiny:
Zdá se, že všichni pečují o všechny. Například i tito samci:
Poznámka k vloženým snímkům:
- snímky jsem pořídil běžným fotoaparátem s vysokým rozlišením, žádný nebyl počítačově upravován kromě oříznutí a velikosti, aby mohl být zde vložen.
Poznámky k vodě:
- "voda živá" a "voda mrtvá" nepatří jen do pohádek a písní, v čisté přírodní vodě jsou undiny přítomny svým duchem, "mrtvou vodu" jejich duch opustil;
- za zmínku stojí připomenout snímky Masaru Emoto:
"Není hydrolog ani profesionální fotograf. Přesto jeho fotografie vodních krystalů, nad kterými se tají dech, oblétly celý svět. Emoto věří, že voda je schopna příjmat a nést informace"
(citace: žijeme naplno.cz).
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Yemeth:
Dekuji. Jj přidám živel Po dovolené (kultivaci těla fyzického) odpočívám :-)
Dekuji. Jj přidám živel Po dovolené (kultivaci těla fyzického) odpočívám :-)
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Živel
Bytosti ohně salamandři.
kapitoly:
1. Dvě těla salamandrů
2. Detaily těla žhavého a těla kouřového
3. Interakce mezi salamandry
4. Příběh "Panenky nahatice"
Dvě těla:
Salamandři se nám podobají mnohem méně než undiny a to především v detailech. Můžeme u nich pozorovat jakési dva druhy těl "žhavé" - pravé tělo a "kouřové" - jako produkt jejich tvořivosti. V obou pozorovatelných tělech působí jejich dvě polarity (srovnej Brána, princip ohně). V těle žhavém pasivní (rozkladná ničivá) polarita odsává energii hořlavému materiálu (produkt živlu ) a aktivní polarita mnění tuto energii na teplo a světlo (plameny). Následně z vedlejšího odpadního produktu (kouř dým) tvoří žhavý salamandr tělo kouřové vlivem aktivní polarity, aby je v zápětí nechal rozplynout účinkem polarity pasivní. Vnímám to jako jakousi "soutěž" ve vytváření obrazů :-).
Vždy tam, kde vidíme tělo kouřové, je někde poblíž jeho původce - žhavé tělo salamandra popřípadě jeho nějaká část.
Ukázka žhavého a kouřového těla:
Žhavá těla:
Kouřová těla:
Žhavý salamandr tvoří kouřové tělo:
Vlevo "žhavý" - tvoří vpravo - "kouřového":
Bytosti ohně salamandři.
kapitoly:
1. Dvě těla salamandrů
2. Detaily těla žhavého a těla kouřového
3. Interakce mezi salamandry
4. Příběh "Panenky nahatice"
Dvě těla:
Salamandři se nám podobají mnohem méně než undiny a to především v detailech. Můžeme u nich pozorovat jakési dva druhy těl "žhavé" - pravé tělo a "kouřové" - jako produkt jejich tvořivosti. V obou pozorovatelných tělech působí jejich dvě polarity (srovnej Brána, princip ohně). V těle žhavém pasivní (rozkladná ničivá) polarita odsává energii hořlavému materiálu (produkt živlu ) a aktivní polarita mnění tuto energii na teplo a světlo (plameny). Následně z vedlejšího odpadního produktu (kouř dým) tvoří žhavý salamandr tělo kouřové vlivem aktivní polarity, aby je v zápětí nechal rozplynout účinkem polarity pasivní. Vnímám to jako jakousi "soutěž" ve vytváření obrazů :-).
Vždy tam, kde vidíme tělo kouřové, je někde poblíž jeho původce - žhavé tělo salamandra popřípadě jeho nějaká část.
Ukázka žhavého a kouřového těla:
Žhavá těla:
Kouřová těla:
Žhavý salamandr tvoří kouřové tělo:
Vlevo "žhavý" - tvoří vpravo - "kouřového":
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
2. Detaily těla žhavého.
Tato těla salamandrů vytváří plameny a lze u nich pozorovat žhavé výběžky podobné končetinám. Jejich hlavy mají trojúhelníkový tvar nahoře s prohnutými paprsky. Postrádají oči podobné lidským nebo očím undin a místo nich mají dva průhledné otvory. Podobný otvor najdeme i v místě, kde bychom předpokládali ústa. Těla se vyznačují rozpínáním. Při expanzí se tyto detaily těla mnění v nerozlišitelný žhavý plamen.
Detaily hlavy:
Vývoj žhavého těla:
Tato těla salamandrů vytváří plameny a lze u nich pozorovat žhavé výběžky podobné končetinám. Jejich hlavy mají trojúhelníkový tvar nahoře s prohnutými paprsky. Postrádají oči podobné lidským nebo očím undin a místo nich mají dva průhledné otvory. Podobný otvor najdeme i v místě, kde bychom předpokládali ústa. Těla se vyznačují rozpínáním. Při expanzí se tyto detaily těla mnění v nerozlišitelný žhavý plamen.
Detaily hlavy:
Vývoj žhavého těla:
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
Detaily kouřového těla:
Tato těla salamandrů vytvářejí kouř a dým. Jejich detaily jsou lépe viditelné, neboť se vyznačují pomalejším rozpínáním a dá se říci, že se nám trochu více podobají.
Detaily hlavy: (poznámka k detailům: je třeba rozlišovat detaily pravé a nepravé)
První příklad nepravých a pravých detailů:
Nepravý: vypadá, jako hlava podobná lidské svým levým okem, ale není tomu tak. Pouze do očního průzoru se promítá detail pozadí :-).
Vývoj pravého detailu, dva snímky po sobě, tvoří je žhavý salamandr dole.
Druhý příklad nepravých a pravých detailů:
Nepravý – oči ústa jsou z pozadí. . . . . . . Pravý kouřový detail.
Vývoj kouřového těla, tři snímky těsně po sobě na stejném místě:
Vývoj kouřového těla, dva snímky těsně po sobě na stejném místě:
Vývoj kouřového těla, dva snímky těsně po sobě na stejném místě:
Vývoj kouřového těla, dva snímky těsně po sobě na stejném místě:
Bez komentáře:
Zdá se, že tady tvořila a cosi "vaří" „salamandrině" :-).
Tato těla salamandrů vytvářejí kouř a dým. Jejich detaily jsou lépe viditelné, neboť se vyznačují pomalejším rozpínáním a dá se říci, že se nám trochu více podobají.
Detaily hlavy: (poznámka k detailům: je třeba rozlišovat detaily pravé a nepravé)
První příklad nepravých a pravých detailů:
Nepravý: vypadá, jako hlava podobná lidské svým levým okem, ale není tomu tak. Pouze do očního průzoru se promítá detail pozadí :-).
Vývoj pravého detailu, dva snímky po sobě, tvoří je žhavý salamandr dole.
Druhý příklad nepravých a pravých detailů:
Nepravý – oči ústa jsou z pozadí. . . . . . . Pravý kouřový detail.
Vývoj kouřového těla, tři snímky těsně po sobě na stejném místě:
Vývoj kouřového těla, dva snímky těsně po sobě na stejném místě:
Vývoj kouřového těla, dva snímky těsně po sobě na stejném místě:
Vývoj kouřového těla, dva snímky těsně po sobě na stejném místě:
Bez komentáře:
Zdá se, že tady tvořila a cosi "vaří" „salamandrině" :-).
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
- ikarkar
- jedu jak drak
- Příspěvky: 164
- Registrován: 29 lis 2019, 17:57
- pohlaví: Muž
- Národnost: ČR
- Poděkoval(a): 58×
- Obdrženo poděkování: 302×
Re: Světy elementárních bytostí v obrazech.
3. Interakce mezi salamandry:
Následující snímky naznačují, že v ohnivém živlu salamandři projevují nejen tvořivost, ale rovněž družnost a nepochybně i nějaký svůj druh komunikace. Interpretovat děj na těchto obrazech není snadné. Několik poznámek udělám, ale jinak ponechávám na každém, ať si je procítí sám :-).
Zde se dva druží, že by "on" a "ona"?
Dva žhaví si vytvářejí kouřové hlavy a vypadá to, že ten horní tomu dolnímu pomáhá? :-).
Golgota v ohni nebo divadelní představení?
Často u dohořívajícího polena sedí proti sobě dva ohniví a možná komunikují?
Dvojčata?
Následující snímky naznačují, že v ohnivém živlu salamandři projevují nejen tvořivost, ale rovněž družnost a nepochybně i nějaký svůj druh komunikace. Interpretovat děj na těchto obrazech není snadné. Několik poznámek udělám, ale jinak ponechávám na každém, ať si je procítí sám :-).
Zde se dva druží, že by "on" a "ona"?
Dva žhaví si vytvářejí kouřové hlavy a vypadá to, že ten horní tomu dolnímu pomáhá? :-).
Golgota v ohni nebo divadelní představení?
Často u dohořívajícího polena sedí proti sobě dva ohniví a možná komunikují?
Dvojčata?
Moudrý nebojuje a nesoupeří, a proto není na světě nikdo, kdo by se odvážil s ním měřit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host